Proč si postavit svůj e-shop na platformě Shopify

Shopify je globálně nejrozšířenější e-commerce platforma, na které funguje více než 4,3 milionů obchodů z více než 175 zemí světa. Tato platforma si získala celosvětovou oblibu svým atraktivním vzhledem, bezproblémovým provozem, snadnou ovladatelností, vysokou bezpečnosti i možnostmi přizpůsobení na míru.

Hlavní výhody

  • Hosting v ceně – Shopify je platforma, která Vás zbaví rozhodování, kde umístit svoje servery. Nepotřebujete tedy řešit výkon hostingu, zda se Vám bude e-shop načítat dostatečně rychle a zda Vám Váš poskytovatel zajistí potřebný servis
  • Neuvěřitelná odolnost v případě vysoké návštěvnosti, nestane se Vám, že se na stránce pokladny ocitne 1000 klientů a kdokoliv si bude stěžovat na technické potíže. Největší e-shopy postavené na tomto systému zvládají až 40000 prodejů za hodinu! Za nás je toto obrovské plus pro ty, kteří předpokládají měsíční návštěvnost stránek v řádu tisíců návštěvníků denně. Shopify Vás nezklame a rozhodně vydrží vysoký nápor. Zatím poslední přetížení jejich systému způsobilo spuštění stránek Taylor Swift a upřímně, nečekáme, že se tomuto zatížení kdykoliv dokážeme byť jen přiblížit.
  • Jednoduchá a intuitivní správa celého e-shopu. Se Shopify se naučíte velice rychle
  • Zdarma mobilní aplikace, kde můžete na telefonu, případně na tabletu vše spravovat odkudkoliv.
  • Výborná podpora a síť expertů, kteří Vám pomohou vyřešit jakýkoliv problém či nastavení velice rychle
  • Systém si lze uzpůsobit na jakýkoliv obchodní model pomocí různých aplikací, kterými so rozšiřujete základní nastavení Vaší šablony. Od jednoduchého e-shopu si na Shopify můžete postavit i platformu, která bude na jednom místě spravovat Váš offline prodej, můžete mít velkoobchodní ceníky, nastavíte si propojení s účetními systémy, s dopravci či s aplikací na emailový marketing a automatizace.
  • Neustálý vývoj – volíte si jedničku na trhu a přechodem na Shopify si můžete být jisti tím, že jste získali neuvěřitelně silného partnera, který bude technologický pokrok sledovat a implementovat automaticky

Nevýhody?

  • Shopify je prémiová služba a poznáte to i na poplatcích za její používání. Pokud začínáte a očekáváte spíše nepravidelné objednávky, určitě spolu nalezneme levnější řešení. Z našich osobních zkušeností, kdy jsme náš vlastní e-commerce business rozjížděli na WooCommerce ale víme, jak důležité je poskytnout zákazníkovi prvotřídní nákupní zážitek, není nic horšího, než pracně získaného návštěvníka ztratit díky šatně funkčnosti Vašeho e-shopu.
  • Do některých částí Shopify si provozovatel nenechá zasahovat a proto se rozlučte s nápady na úpravu například pokladny v nějakém větším rozsahu. 
  • Napojení na některé české systémy není zatím zcela stoprocentní a proto je potřeba definovat Vaše potřeby na další propojení tohoto systému a teprve poté se rozhodnout.

Jaké budou Vaše měsíční náklady?

  • Shopify žije z poplatků, které jsou dvojího charakteru, prvním je měsíční poplatek za plán – tedy pronájem celého systému. Aktuální ceník naleznete zde 
  • Měsíční poplatek začíná na přijatelné částce 24€/měsíčně (při roční platbě), ale počítejte s tím, že se může v případě “vytuněného” e-shopu vyšplhat i na částky kolem 500€ / měsíčně v závislosti na platbě za aplikace, které používáte. Úprava funkcionalit se řeší pomocí aplikací a za každou jednotlivou aplikaci platíte měsíční “nájem” vývojáři. Rádi Vám připravíme kalkulaci a optimální nastavení na základě Vašich potřeb a požadavků
  • Druhá část jsou transakční poplatky za platby kartou. Shopify Vám ve spolupráci s platební bránou Stripe připravil svůj systém Shopify Paymants, kde za každou transakci zaplatíte cca 1,6% – 1,9% z výše transakce (+cca 6 Kč). Můžete si zvolit sice jinou platební bránu (například Comgate), ale v takovém případě si i tak Shopify naúčtuje servisní fee cca 1% (dle Vašeho tarifu).
  • Na první pohled vyšší poplatky Vám ale bude kompenzovat to, že se nemusíte starat o aktualizaci pluginů apod. Levnější WooCommerce se bude zdát na první pohled výrazně levnější, ale pokud budete potřebovat systém udržovat aktuální, nevyhnete se například personálním  nákladům na jeho údržbu (ať již formou vlastních zaměstnanců, nebo prostřednictvím externí služby)

 20000,00 DETAIL BALÍČKU
View Product

 40000,00 DETAIL BALÍČKU
View Product